Wyszukaj motyw dekoracji
Wpisz frazę i kliknij enter
Dostawa
- DOSTAWA
Koszt standardowej paczki kurierskiej na terenie Polski wynosi 19 zł, w przypadku wybrania opcji płatności za pobraniem koszt ten wynosi. 25 zł.
Darmowy koszt wysyłki przy zamówieniu powyżej 200 zł płatnym w formie przedpłaty.
- Zryczałtowane koszty przesyłki obliczane są za każdy zamówiony wyrób zgodnie z kalkulatorem cen umieszczonym w serwisie FOTOTAPECIARZ.PL. Podane stawki dotyczą wysyłki na terytorium Polski. W przypadku, gdy Kupujący życzy sobie specjalnego rodzaju przesyłki, z którym związane są wyższe koszty przesyłki, zobowiązuje się on do poniesienia dodatkowych kosztów.
- Wszelkie zamówienia z dostawą poza granice Polski muszą być każdorazowo indywidualnie ustalone ze Sprzedającym.
- Paczki wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej
- Osobisty odbiór produktów jest możliwy w siedzibie Sprzedającego wyłącznie po uzgodnieniu ze Sprzedającym.
- Realizacja zamówienia w sklepie internetowym wynosi od 2 do 7 dni roboczych liczonych od następnego dnia roboczego po dniu zaksięgowania płatności w zależności od wybranego produktu.
- Sprzedający, zgodnie z wolą Kupującego, dołącza do przesyłki paragon albo fakturę VAT obejmującą dostarczane Produkty.
- Zamówienia o różnym czasie realizacji wysyłane są po skompletowaniu całości zamówienia, tj. po upływie czasu najdłuższego z podanych. Jednakże Sprzedający zastrzega sobie prawo do wysyłania poszczególnych produktów osobno.
- W przypadku, gdy dostarczenie towaru lub grupy produktów nie jest możliwe, Sprzedający zobowiązuje się do natychmiastowego powiadomienia o tym fakcie Kupującego. Jeżeli Kupujący zapłacił już za towar, to pełna wartość jego zamówienia zostanie zwrócona w terminie nie dłuższym niż 10 dni roboczych od wskazania przez Kupującego numeru rachunku bankowego.
- W przypadku dostawy nie odpowiadającej ustaleniom umowy powstałej z winy Sprzedającego, Kupujący zobowiązuje się do udzielenia Sprzedającemu dodatkowego terminu realizacji zamówienia wynoszącego nie mnie niż 7 dni.
- SZKODY W TRAKCIE TRANSPORTU
- Jeżeli dostarczona Kupującemu przesyłka posiada widoczne uszkodzenia opakowania lub zawartości należy odmówić jej przyjęcia i spisać z kurierem protokół reklamacyjny. Należy także niezwłocznie poinformować Sprzedającego o zaistniałej sytuacji drogą mailową lub telefonicznie.